Selecteer een pagina

FAQ

Bestellen

Zijn mijn producten wel op voorraad?

U kunt er vanuit gaan dat uw bestelde producten op voorraad zijn. Mocht dit niet het geval zijn, dan wordt dit direct op de website aangepast en is het niet mogelijk om het product te bestellen.

Waar kan ik de status van mijn bestelling zien?

Als uw bestelling is geplaatst, dan ontvangt u een bevestigings e-mail en een e-mail met het gekozen afhaalmoment.

Kan ik de bestelling die ik al geplaatst heb nog wijzigen?

Nee, om uw gegevens te beschermen kan een bestelling niet meer worden aangepast.

Kan ik mijn bestelling annuleren?

Ja, u kunt tot 48 uur voor het afhaalmoment de bestelling annuleren. Dit doet u door naar de Bestellingen pagina te gaan en hier op de Annuleren knop te klikken.

Kan ik mijn bestelling terugbrengen?

Nee, het is niet mogelijk om een bestelling terug te brengen. Bent u ontevreden over uw bestelling? Neem dan contact met ons op. Wij zullen z.s.m. contact met u opnemen.

Betalen

Hoe kan ik betalen?

Wij accepteren alleen betalingen via iDEAL. Hierdoor kunt u snel, simpel en veilig betalen via uw eigen bank. Onderstaande banken ondersteunen betalingen via iDEAL:

– ABN AMRO
– ASN Bank
– Friesland Bank
– ING
– Rabobank
– SNS (Regio) Bank
– Triodos Bank

Hoe kan ik een voucher (cadeabon) toevoegen?

Dit kunt u doen op de afrekenpagina. Hier heeft u bovenin de mogelijkheid om een voucher/cadeaubon toe te voegen. Deze wordt direct verrekend met het totaalbedrag.

Wanneer kan ik mijn geld terug verwachten, als ik mijn bestelling annuleer?

Wanneer u uw geplaatste bestelling heeft geannuleerd, storten wij binnen 3 werkdagen het geld terug.

Afhalen

Wanneer zijn de afhaalmomenten?

Bij het aangeven van het afhaalmoment, krijgt u te zien op welke datums en tijdstippen dit mogelijk is. Aan de hand hiervan kunt u het moment uitkiezen, die voor u het beste uitkomt.

Kan ik mijn afhaalmoment wijzigen?

U kunt het afhaalmoment in sommige gevallen wijzigen. Hiervoor dient u 48 uur voor het afhaalmoment contact met ons op te nemen. Wij zullen u dan een link sturen waar u een nieuw afspraak kunt maken.

Kan ik mijn bestelling ook laten bezorgen?

JA

U kunt uw bestelling laten bezorgen.

Regio Hoensbroek GRATIS, hier buiten € 0.30 p/km bezorgkosten.

U kunt ter plaatsen PINNEN.